Çarşamba, Eylül 22

Yasemin kokusu ve yağmur

Çok romantik bir başlık oldu, farkındayım :) Ama yoga dersi çıkışı eve doğru yürüyüşümü tanımlamak için en doğru kelimeler bunlar.

Evet ben bugün kendim için bir şey yaptım, uzun zamandır istediğim bir şey... ve ilk yoga dersime girdim. Nasıl gelişti her şey, nasıl oldu da ben, kimsenin iteklemesi olmadan ve kimseyi benimle gelmeye ikna etmeden kalkışabildim bu işe, bilmiyorum, artık keramet gerçekten istemek ve hazır olmakta mı, yoksa yıldızlar ve gezegenlerde mi bilmiyorum ama yaptım!

Pazartesi günü ofiste google'a "Osmanbey yoga" yazdım ve karşıma Yogatime'ın internet sitesi çıktı. Eylül ayı için kampanya yapmışlar, yeni başlayanlar için yoga dersine ücretsiz katılımın ardından devam etmeye karar verenlere, 10 derslik kaydı indirimli yapıyorlar. Bu bir işaret olmalı, dedim ve atladım gittim iş çıkışı. Tanıştım, konuştum, gezdim ve işte bugün ilk dersimin ardından kaydımı yaptırdım. Ne diyebilirim, nasıl paylaşabilirim, bu son derece kişisel bir şey, ama kendim için doğru yerde, doğru şeyi yapıyor olduğumu hissettim. Ve çok mutluyum!

(Pazartesi günü ikinci bir durağım daha vardı, ama onun hakkında henüz kararımı vermedim, şimdilik düşünme aşamasındayım..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder