Cuma, Eylül 24

tgif

Bugün, alttakilerin hiçbiri olmamış olsaydı bile, çok güzel bir gün olurdu. Bazen sadece günlerden cuma olması bile yeterli.

* Ofiste free friday günüydü. (Eylülü bitirdiğimize göre, bundan sonra free fridayi ayda bir kere ancak görebileceğiz.)

* Sabah trafiğine hiç takılmadık. Hatta taksici bile dedi, bazılarının ayağı uğurlu oluyor, hep yeşil ışığa denk geliyoruz, diye.

* Asos.com'dan verdiğim siparişim geldi. Böylece gelir mi, gelmez mi derdi olmadan o spor ayakkabıları da sipariş edebilirim.

* Uzun, upuzun bir toplantıyı tam öğle tatiline 2 dk. kala bitirmeyi başardık. Hatta projenin deadlineı 8 ekime ertelendi.

* Serviste uyuklamama rağmen yogaya gitme isteğim azalmadı. Hatta oyalanırken yağmura yakalanmama ve stüdyoyla eve aynı mesafede olmama rağmen, hangisini tercih edeceğim çok netti.

* Öyle bakınır, belki bir dergi alırım düşüncesiyle girdiğim Remzi'den 3 kitap alıp çıktım. Birini biraz okuma fırsatım bile oldu.

* İkinci yoga dersime girdim. Evet zorlanıyorum, ama iyiye gideceğini hissediyorum. Eve dönüşte yağmura bu sefer lavanta kokusu eşlik etti.

Ve yarın cumartesi, daha ne isterim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder