Cuma, Nisan 3

Cuma alışverişi

Yine uzun bir ara verdim, öyle ki en son Uludağ'da bırakmıştım hikayeyi, şimdiyse bahar geldi!! Ama bundan sonra buraya esaslı bir mesai harcamayı planlıyorum, yeni mevsimle beraber bir sürü yepyeni fikir de geldi çünkü !
İşte bunlardan ilki : Moda ödevleri.
(Ama bu bir sonraki yazının konusu.. Çünkü öncelikle ödevimin en azından bir kısmını yapmam lazım, sonra sizlerle paylaşacağım..)
Geçen hafta Peluşla konuşurken, bu aralar doğru dürüst kıyafet bulamamaktan yakındım. Tamam, tam ara mevsimdeyiz, havalar hala serin gidiyor, ama indirimde bir şey kalmadı. Dükkanlara girince insanın aklı sadece renkli kıyafetler, çiçekli uçuşan elbiselerde kalsa da, daha bunları giyemeden indirime gireceklerini bildiğim için elim bunlara da gitmiyor. Ama yine de sanki eskiden daha çok şey beğenirdim diye söylendim :) O da dedi "Ben seni bir yere götüreceğim." Gerçi götüremedi ama tarif etti :) İşin komik yanı, tarif ettiği yer, şu meşhuuur, hem Cadı'nın hem Yeliz'in bloglarında konusu geçen dükkan çıktı :) Ben de bugün, yolum yine Beyoğlu'na düşünce, aldım soluğu orada. Ve ayağımın tozuyla 3 adet elbiseyle çıktım mağazadan, ohhh!! (Elbiselerin fotoları pek yakında)
Artık gerçekten yaz gelsin istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder